دوتا عکس از خودم+اطلاعات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوتا عکس از خودم+اطلاعات
نوشته شده در جمعه 23 بهمن 1394
بازدید : 191
نویسنده : .

خب خب خب لباس اصلیم از این به بعد همونیه که قبل اینکه بریم ادامه گذاشتم اون ساق سیاهی که دستشه دستکشه

یه گردنبند هم هست که عکس اونو هم میزارم و این گردنبند همیشه بایدددددددددددددددددددددد گردنش باشه چون با وجود اون رو گردنش زندست و رنگ قرمز چشمش هم بخاطر همین گردنبنده پس تو نقاشی ها اگه سفارش دادم حواستون باشه

زندگی نامه شخصیتمو با بیوگرافیشو مبزارم بعداااااااا البته اون نور قرمز دور گردنبنده همیشه نیست وقتی جون ونوس تو خطر باشه یه نور خاصی دور گردنبند می پیچه و وتو دایره وسط اون میره....البته من اون نور رو تو همه نقاشی هام گذاشتم!



:: برچسب‌ها: من ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: