هه فکر کردین با کی طرفین؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هه فکر کردین با کی طرفین؟
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 192
نویسنده : .

من از دوسال پیش با بیشترتون به ترتیب شاینی لی لی سونی لیزی رکسانا سینا یاشار و........آشنا شدم ولی آخه اون موقع ها باید برای نظر دادن حتما ایمیل وارد می کردی و منم ایمیل نداشتم....و تازه آبان ماه امسال صاحب ایمیل شدم و وبمو ساختم...من از 2 سالگی یا کمتر با سونیک آشنا شدم و تا شش سالگیم که بابام واسم سی دی سونیک هیروز رو خرید فقط اسم سونیک و اگمن رو می شناختم و بعد سونیک هیروز با امی و ناکلز و تیلز و شدو اینا آشنا شدم

ولی چون تو سونیک هیروز اسم خود سونیک رو گروهشون بود من فکر کردم اسم شدو هم دارکه و امی هم رز!و اینکه تو همون شش سالگی اسم اصلی همرو به جز تیکال و اسپیو وکتور چارمی بلد شدم.تازه تو دو سال پیش وقتی کلاس چهارم بودم فهمیدم اسم اصلی شدو دارک نیست!از شش سالگی به ساختن شخصیت خیالی سونیک پرداختم ولی زود ولش کردم و دوباره از دو سال پیش تا الان دارم شخصیت سونیکی می سازم اولین شخصیت سونیکی من یه دختر بود به اسم سالی که موهاس سفید و چشماش آبی بود و جوجه تیغی هم بوداول شخصیتم اون بود بعد شد یه دختر دیکه به اسم سونی که اون موقع ها هنوز با سونی خودمون آشنایی کامل نداشتم فقط قیافشو دیده بودم.من از دو سال پیش تا الان تقریبا20بار شخصیت عوض کردم اسنو شاهده!

پس کارولین رو خفه نکنید لطفا اون فقط دو سه بار شخصیتشو عوض کردهتازه من الان دوباره ونوسم ولی با یکم تغییر داستان هم تغییر کرد باید باز مقدمه و بیوگرافی جدید بزارم خخخخخخخخخخ

کارولینو خفه نکنینا!



:: برچسب‌ها: کارولین ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: