شباهتای منو پاملا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شباهتای منو پاملا
نوشته شده در جمعه 25 دی 1394
بازدید : 118
نویسنده : .

بچه ها من اینو همین الان فهمیدم که پاملا23 بهمن به دنیا اومده منم همینطور 23 بهمنم!منم عاشقققققققققققققققققققققق کارآگاه بازی و معماهای پلیسی و این چیزام داستانم هم به کارآگاهی ربط داره!شخصیتامون هم خییییییییییلیییییییییییییییییی شبیهن ولی من شخصیتمو از خودم ساختم شخصیت منم یه جور کارآگاهه که تو ادامه ی بیوگرافیم بعدا میزارم

جالبه نه؟؟؟؟مخصوصا تولدمون!هاهاها پس اونایی که میخوان کادو  تولد واسه ما درست کنن کارشون سخت میشه23 دی هم تولد داداشم بود خخخخخخخخخخخ دادشم هم قرار بوده 23بهمن به دنیا بیاد ولی زود به دنیا اومد!

من توی یه روز برفی و موقع اذان یعنی تا تلویزیون دهن باز کرد اذان بگه من به دنیا اومدم و دقیقا من و اذان مغرب با هم شروع شدیم!




:: برچسب‌ها: من , تولد , پاملا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: