قابل توجه کسانی که پینت تول سایشان ایراد دارد!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 228
نویسنده : .

بچه ها من این پستو مخصوص تلما گذاشتم ولی بقیه هم بخونن به دردشون می خوره

 

 خوب تلما جون وقتی میری تو ی پینت تول سایت این پیام واست میاد؟(البته آخر پستم میزارمش )خوب اگه این میاد که راه حل دارم ولی اگه نمیاد که نمیدونم.

یادتونه سونی می گفت2مگابایتی اش رو دانلود نکنید؟خوب ولی تلما من و تو 2مگابایتی دانلود کردیم.بعد2-3ماه میاد میگه که وقت استفاده شما از این برنامه تموم شده!(تر جمه ی همون پیامه)خوب چون این2مگابایتیه نسخه آزمایشیشه و به شما تا دو سه ماه وقت میده تا ازش استفاده کنید تا اگه خوشتون اومد نسخه کاملش رو دانلود کنین ولی نسخه کاملش ویروسیه و کامپیوترتون خراب میشه.یه روز من رفتم توی پینت تول سایم ولی یه پیام بهم داد من بهش توجه نکردم و رفتم تا یه عکس برای نفاشی کشیدن بردارم ولی اون آیکنی که مال عکس گذاشتن بود بسته شده بود نمیتونستم چیزی بردارم!بعدش رفتم همینطوری یه صفحه سفید باز کردم چون فقط یه صفحه سفید میشه باز کرد.بعد یه نقاشی کشیدم و وقتی تموم شد خواستم سیو کنم ولی سیو نکرد.برنامه رو بستم و بعد دوباره بازش کردم تا اون پیامه بیاد.بعد رفتم بابام رو صدا کردم تا پیام رو ترجمه کنه.بابام واسم ترجمه اش کرد:زمان استفاده از این نرم افزار تموم شده.شما داشتید نسخه آزمایشی این برنامه رو امتحان می کردید.لطفا در صورت تمایل از این برنامه نسخه کامل را خریداری کنید.

 

بعد رفتم و دوباره نصب کردم ولی همون رو گفت.حتی رفتم دوباره دانلود کردم ولی آنتی ویروسمون پیام داد که این برنامه یه ویروس خیلی خطرناک(تروژان یا تروجان) داره و این برنامه رو حذف کرد.من الان پینت تول سای ندارم به خاطر همین با پینت معمولی نقاشی می کنم و خیلی هم راضی ام.

تلما جون امیدوارم به دردت خورده باشه اگه خوب نفهمیدی بگو تا بیشتر راهنماییت کنم

 راستی اون پیامی که  واسه من میده اینه:

  trial period expired.if you want to use SAI continuosly.please buy the softwere licensefoy SAI




:: برچسب‌ها: پینت تول سای , مشکل , راهنمایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: