مقدمه داستان جدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقدمه داستان جدید
نوشته شده در سه شنبه 8 دی 1394
بازدید : 130
نویسنده : .

خوببببببببببببب اینم مقدمههههههههههههههه بفرمایید

نام داستان:روح نویسنده(اصلش اسم داستان همینه ولی به صورت انگلیسی لطفا هر کی اینگلیسیشو بلده بگه!)

نویسنده:خودم

تعداد قسمت ها:این داستان5فصل 17قسمتی داره!

تعداد فصل ها:5

شخصیت های اصلی:من و هر کسی که توی داستان شرکت کرده البته اصلش منم

کی شروع میشه؟:الله الاعلم....

 

سبک:همه جور چیزی داره....

خلاصه داستان:به خاطر فوضولی و البته دست و پا چلفتی های من وارد یه کتاب میشیم که در اصل یه دنیای دیگست و این کتابه پنج فصل داره و هر فصلش 17 قسمته و نویسنده ی این کتابه هم میلیارد ها سال پیش مرده ولی روحش توی اون کتابه....(اصلا کل داستان رو توضیح دادم!)

وحالااااااااااا لیست شخصیتا:

1-خودم

2-اسنو

3-فلاویا

4-سحر

5-سارا واتسون

6-کارولینا

7-جولیت

8-پاملا

9-گرتلدا

10-تلما

11-کارن

12-تایلی هارت

13-ملودی

14-شاینی

15-هانترس

16-فلارا و جانی(شخصیت های داداشم هستن که هم دیگرو دوست دارن!!!داداشم4-5سالشه!بیوگرافی این دوتا رو بعدا میزارم آخه بیوگرافیشون هم ساخته!)

17-رکسانا

 

منتظر باشیییییننننننن




:: برچسب‌ها: داستان , مقدمه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: