........معذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
........معذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نوشته شده در سه شنبه 8 دی 1394
بازدید : 94
نویسنده : .

آممممممم....از کجا شروع کنمممممم.....؟؟؟آها فهمیدم...خوب بچه ها یادتونه برای اسم داستان نظرسنجی گذاشتم؟گزینه2بیشتر رای آورد البته توی وبم ولی اسم داستان شد:ارمغان تاریکی   چون من این گزینه رو جا انداخته بودم بعد رفتم تو مدرسمون همین اسمارو به دوستام تو مدرسه گفتم و ارمغان تاریکی بیشتر از گزینه2رای آورد

ولی فعلا این داستان کنسلهآره چون این داستان زندگی نامه ی شخصیتمه و شخصیتم دوباره تغییر کرده این داستان نیاز به کلی تغییرات داره پس بجای این داستان داستان دیگه ای رو مینویسم که شرکت کننده های اون یکی داستان تو این داستان هستنالبته این داستانه به شخصیتای بیشتری نیاز داره پس فکر کنم همه بتونن شرکت کننمقدمه رو بعدا میزارم یا شاید الان بزارم




:: برچسب‌ها: داستان , معذرت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: