هدیه برای شاینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هدیه برای شاینی
نوشته شده در دو شنبه 7 دی 1394
بازدید : 97
نویسنده : .

بچه ها یادتونه تو اولین پست وبم گفتم که بعضیا بدون اینکه واسشون سفارش آماده کنم براشون هدیه درست میکنم؟ویادتونهاون هدیه اول مال لی لی بود؟خوب اون موقع هنوز توی نقاشی با کامپیوتر حرفه ای نبودم در ضمن پینت تول سای هم ندارم.ولی حالا با پینت معمولی از نظر خودم جوری میکشم که لئوناردو داوینچی باید جلوم تعضیم کنه!وحالا یه هدیه برای شاینی جونم آماده کردم.بیا شاینی فقط خواستم عین خودت سایه هم بزنم تا طبیعی تر بشه ولی نشد دیگه.کل این نقاشی کار خودمه به جز ژستش و تصویر زمینه اش.حتی اسمش هم خودم نوشتم:

راستی اگه قرار بود حالت بومت رو من طراحی کنم اینو طراحی می کردم.حالا این لباسه قرار بود بوم خودم باشه ولی فقط رنگهاش فرق می کرد اما حلا هدیه می دمش به تو تا اگه دوست داشتی تغییرش بدی و ازش استفاده کنی.امیدوارم خوشت اومده باشه




:: برچسب‌ها: شاینی , هدیه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: