.........
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
.........
نوشته شده در سه شنبه 10 آذر 1394
بازدید : 89
نویسنده : .

سلوووممممممممممم بچهههه هاااااا!من هنوز زنده ام!ببخشید یه مدت نبودم آخه بابام از کامپیوتر محرومم کرده بود الانم به زور اومدم.راستی کسی درمورد من به شماها چیزی گفته که هر چی به وباتون نظر میدم تایید نمیکنین؟از وقتی شاینی برگشته من و اسنوشاین همش بدبختی داریم...مثلا خوشحال بودیم که برگشته...از اون موقع تا حالا هر چی به وب شاینی و وب شماها نظر میدم می بینم نظر بقیه هست اما مال من نیست.نه واقعا اگه با من مشکلی دارین بگین حتی اگه شده فحشم بدین تا اینکه با مخفی کردن مشکلاتون آزارم بدید....تا الان تو این دنیای مجازی تنها کسایی که مثل یه دوست واقعی باهام رفتار کردن سحر و یاشار و اسنوشاین بودن البته اسنوشاین دوست بیرون از دنیای مجازیمه ولی اینجا هم باهام خوب رفتار کرد...حتی دیگه سحر هم جواب نظرامو نمیده....شاینی چه دروغی به دوستام گفتی که همه ازم فاصله گرفتن؟هان؟حالا از این بحث دیگه جدا شیم راستی من یه تشکر خیلی ویژه از اسنوشاین دارم چون هم باعث شد بتونم تو لوکس بلاگ شکلک های بیشتیر گیر بیارم هم مشکل عکسام دیگه برطرف شدهحالا می خوام درباره داستان یه نکاتی رو بهتون بگم:

1-علت عقب افتادن داستان اینه که وقت تداشتم و بابام هم نمی ذاشت پای کامپیوتر باشم.

2-داستان مدرسه پر ماجرا فعلا کنسل شده چون الان می خوام داستان دیگه ای که درمورد زندگی شخصیتم آنجلاست رو بزارم بزودی مقدمش رو هم میزارم راستی اسم داستان جدید نگهبان تاریکیه که حالا بقیه اطلاعات رو تو مقدمه می فهمین.

من الانا هم زیاد نمی تونم بیام




:: برچسب‌ها: اعتراض ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: