نویسنده جدید مطلب ارسالی از shiron
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نویسنده جدید مطلب ارسالی از shiron
نوشته شده در 25 آذر 1395
بازدید : 148
نویسنده : shiron

crazy monkey 056سلام سلااامcrazy monkey 056

crazy monkey 042خوبی؟خوشی؟سلامتی؟crazy monkey 042

crazy monkey 054 من شیرون(shiron)هستم نویسنده جدید

crazy monkey 037ونوس جووووون منو نویسنده کردهcrazy monkey 037

crazy monkey 077مرسییی ازشcrazy monkey 077

خبcrazy monkey 115

 

crazy monkey 127 من اینجا برای خودم و شما چند تا قانون دارمcrazy monkey 127

1_نظر بدیددددد(چون باعث مرگ یا شکستگیه دست نمیشه:|)crazy monkey 132

2_به قانونای وی وی جون عمل کنیدcrazy monkey 213

3_ به قانونای منم عمل کنیدcrazy monkey 156

4_این قانون برای خودمه:

هر روز 4 یا 5 تا آپ میکنم:)

 

خیلی خبcrazy monkey 113

بای بای

 

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: شیرون ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: