تازه فهمیدم..........
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تازه فهمیدم..........
نوشته شده در شنبه 13 آذر 1395
بازدید : 85
نویسنده : .

سلام و درود بر تمام سونیکی های گرامی.........همونطور که میدونید من دوباره شدم ونوس........من فهمیدم بعد این همه شخصیت عوض کردن با اینکه چری و وایولت خیلی خیلی به ونوس نزدیک بودن و شباهت های زیادی باهاش داشتن........ولی هیچی وی وی خودم نمیشه.............ونوس اولین شخصیت رسمی من بود لی لی رز و آنجلا شخصیت های موقت من بودن...........دیگه هیچ چیزش شبیه کسی نیست و این شخصیت پیش کسی لنگه نداره!ونوس به خودم نزدیکه.......چون ونوس هم مثل من دوستای زیادی نداشت اما بعدا دوستاش زیاد شدن..مثل من که تو مدرسه قبلی دوستای زیادی نداشتم ولی تو کلاس های هفتم همه به جز دو سه تا بیکار کثافت که دوتاشونو اسنو میشناسه با من خوب رفتار میکنن!خوب دیگه اومدم بگم اگه کسی هنوز باورش نشده من دوباره ونوسم و از جمله های تو متقلبی و اینا در امانم بدونه که دیگه حلهههههههههه!راستی بیوگرافی ونوس و دوستان(همون شایلی و بیوتی و اینا)به زودی............






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: