دنی...........
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دنی...........
نوشته شده در جمعه 12 آذر 1395
بازدید : 91
نویسنده : .

دنیلا کجاییییییییی...........دلم برات تنگ شدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نامرد چرا رفتی خوووووو؟؟؟همه دارن رفتنی میشن............از قدیمیا فقط بیاکو مونده الان..........اولین وب سونیکی ای که باهاش آشنا شدم وب شاینی یا همون بیاکو بود.....................

 

 

 

 

 

الان فکر میکنین دیوونه شدم که یهوی دلم برا همه تنگ شده...........آره......دقیقا.......






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: