welcome to my web
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
welcome to my web
نوشته شده در دو شنبه 20 آبان 1395
بازدید : 683
نویسنده : .

سلام دوستان اینجا وب منه که من اینجا رو اداره می کنم

ما اینجا قوانینی داریم

از قوانین حتما پیروی کنینحالا بریم سر قوانین:

1-هر گونه کپی بدون ذکر منبع غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد!

2-توهین به شخصیتم کنی میام برات

3-اول داستانامو بخونین بعد نظر بدین

4-نویسنده می پذیرم 

5-نظرات بی ادبانه میدین؟خوب بدین به جهنم میزارمش تو وبم همه ببینن....آره اینجوریاس!

6-اینجا چت روم نیست.

7-سفارش میخواین اگه در توانم باشه چرا که نه

8-با تبادل لینک کاملا موافقم

9-هک کنی یه کاری می کنم که کفترای آسمون به حالت تخم کنن!

10-نظرای تبلیغاتی ممنوع

11-اگه از وبم خوشت نمیاد دو تا کار کن یا بگو اشکالش چیه یا برو بیرون!

12-انتقاد داری بگو من با جنبه هستم

حالا قانون نویسنده ها:

1-از تمام قوانین چه مال نویسنده ها چه کلی پیروی کنن.

2-مطالب آنتی نذارن

3-هر هفته حداقل یه روز آپ کنن وگرنه پرونده زیر بغل اخراج!

راستی اگه هر عکسی ناقصه سیو کنین بزرگ شه

همین دیگه شاد باشید

مدیر اصلی وب:خودم(venus empair)

http://mohebin400.ir/upload/v/venus15-vanderdark/image/postsimage/venus15-vanderdark-2.jpg

منتظر مطالبم باشید خوش بگذره




:: برچسب‌ها: سلام , خوش اومدید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: