..ٔ............
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
..ٔ............
نوشته شده در یک شنبه 9 آبان 1395
بازدید : 47
نویسنده : .

 خوب اومدم بگم برای دو نفر خیلی متاسفم .....که با یکیشون از همون اول مشکل داشتم حتی اون موقعی که هنوز توی نت نبودم ولی میشناخمشون....همونی که میخواد تک باشه و بهم میگه تو خودخواهی البته اون نظر مال یکی دیگه بود....اومدم بگم من دوشخصیته شدم یعنی در بعضی مواقع اینم در بعضی جاها اون...یکی وایولت و یکی چری به معنی آلبالو که موهاش قرمزه و چشماشم قرمزه و برای اینکه با اشکارلت اشتباه نشه یه خط سیاه وسط موهاشه و موهاشم زرد نیست البته من این شخصیتو خیلی وقته دارم الان چون با تبلت اومدم عکس ندارم ازش بزارم






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: