دو تا عکس از خودم+.......
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دو تا عکس از خودم+.......
نوشته شده در یک شنبه 4 مهر 1395
بازدید : 79
نویسنده : .

هوم....سلام.....امروز مدرسه چیکار کردین؟ما همش بیکار بودیم چون معلمامون نیومده بودن فردا هم میریم اردو پارک بهشت مادران!همه چی میزارن بیاری جز تبلت و موبایل و چیزای دوربین دار حتی برای معلم ها هم ممنوعه!(به من چه معاون پرورشیمون گفت!)

خب حالا دوتا عکس از خودم آوردم و اینکه قصد دارم داسی بنویسم!هر فصلش یه داستان جدا داره البته چون هر قسمت طولانیه ممکنه به 5 قسمت هم نکشه!نزدیک 4 فصل داره که هر فصل یه قسمته!چون حالت سینمایی داره!سریالی نیست

خب فصل اول داستان درمورد اینه که وایولت چطور به دبیرستان میره و با دوستاش آشنا میشه و تو هر فصل ونوس سعی میکنه با کار هایی هم رابطه ی وایولت و دوستاش و بهم بزنه(همون شایلی و جودی اینا که با وایولت یه گروه میشن به اسمstar dazzling استار دازلینگ یعنی ستاره ی خیره کننده) هم مدرسرو نابود کنه!اینم دوتا عکس از فصل اول و فصل چهارم راستی این فصل ها اسم هم دارن اسم فصل اول high school girls(دختران دبیرستانی)

اسم فصل دو

 
نوازندگان دازلینگ
MusiciansDazlyng

اسم فصل سه

 
مسابقه دوستانه
Friendly competition

 

اسم فصل چهار اردوگاه نیمه شب midnight camp

عکس از فصل یک

http://s8.picofile.com/file/8268620876/she_s_24_by_jenny.png

عکس از فصل سه

http://s9.picofile.com/file/8268623750/there_there_by_jenny.jpg

عکس از فصل چهار لباس من تو کمپ اینه اون سیاه و صورتیه هم موهاشه

http://s9.picofile.com/file/8268620826/camp_crystal_by_jenny.jpg

خب تمومید برین دیگه






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: