فقط....
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فقط....
نوشته شده در پنج شنبه 4 شهريور 1395
بازدید : 221
نویسنده : .

http://s1.picofile.com/file/8265098176/oh_my_by_jenny.jpg

بله همین طور که می بینید.......من بازم تغییر کردم ولی این تغییر تو داستانم اتفاق میوفته که به زودی قسمت اول رو میزارم

حالا دلیل تغییرم اینه که  پشت تلفن با لونا 20 سوالی بازی می کردم و جریمه بازنده هم این بود که هر کی باخت باید شخصیتشو عوض کنه ولی فقط قیافشو و ما هم هر دو قسم خوردیم که جریمه رو بپذیریم!(میدونم خیلی احمقانست!)

 و من هم باختم....

حالا میخوام دربارش یکم توضیح بدم

http://s2.picofile.com/file/8265099226/venus_the_dragon_cat_by_jenny.png

ببینید تقصیر قدرت گردنبند میشه که موهای ونوس از زرد به بنفش تغییر میکنه.یه الماسی توی کردنبند هست که قدرت هایی که ونوس از بقیه میگیره توی اون الماس جمع میشه وهر موقع الماس داخل گردنبند بنفش باشه یعنی موهای ونوس بفشه  هر موقع الماس سفید و صورتیه موهاش سفید و صورتی میشه تو ی عکس بالا میبینید که الماس هر چهره رو پیش موها کشیدم

حالا درباره ی دستکشی که توی حالت سمت چپ تو دستش کشیدم توضیح میدم

این دستکش کنترل کننده ی قدرت داخل الماسه که به ونوس کمک میکنه بتونه قدرت گردنبند رو کنترل کنه تا کمتر به خودش و بقیه صدمه بزنه.

اینم چهره دومش

http://s2.picofile.com/file/8265101234/bad_day_by_jenny.jpg





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: