عنوان رو چی بزارم؟؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عنوان رو چی بزارم؟؟
نوشته شده در چهار شنبه 23 تير 1395
بازدید : 71
نویسنده : .

رنگ پوزه ی شخصیتمو کردم کرمی گفتم بیشتر بهش میاد!رستی یه چیزی هم درمورد داستانم بگم داستام دو فصل داره فصل اولش فقط زندگینامه ی ونوسه و کسی توش نیست ولی فصل دومش شماها هم هستین ولی هرکی رو که دوست داشتم میارم ثبت نام نداریم!ویه چیزی درمورد زندگینامه ی ونوس بگم!

یادتونه گفتم ونوس رو توی15 سالگی می کشن؟خب آره ولی توسط پدر ومادر اصلیش نه!خب وقتی ونوس 5 سالش بود یه کاری میکنه که پدر ومادرش از دستش خیلی عصبانی می شن و از خونه بیرونش می کنن و ونوس هم همینطوری تو جنگل واسه خودش می گشت تا یه گرگ بهش حمله می کنه ولی یه پسر نجاتش میده و می برش به خونشون و  مادر و پدر و برادراش از ونوس خوششون نمیاد ولی اون پسره ازش مراقبت می کنه و ونوس تا پونزده سالگی اونجا بزرگ میشه و پدر و مادر اصلیش که پشمیون شده بودن همه جارو دنبالش می گردن ولی هیچوقت پیداش نمی کنن و ونوس تنها دوستی که تو زندگیش داشت برادر ناتنی اش یعنی(سیورو)بود.اینم یه عکس ازش که مال یکی از صحنه های داستانمه!

http://s7.picofile.com/file/8259628376/venus_and_sioro.jpg






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: