پاساژ الماس هروی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پاساژ الماس هروی
نوشته شده در جمعه 18 تير 1395
بازدید : 115
نویسنده : .

بچه ها کی پاساژ الماس هروی رو میشناسه؟ما امروز رفته بودیم اونجا دوطبقه اش شهربازی داره رفتیم شهربازیش خیلی مزخرف بود یه بازی داشت که چهار تا حفره رنگی هست هر کدوم به جایزه میده حفره زرد عروسک پینکی پای میداد(میدونید که پینکی پای کیه!)بعد ما سه بار امتحان کردیم هر سه بار نشونه گیریم درست بود ولی باید یه ذزه سمت چپ میرفتم سمت چپش کار نمی کرد به اقاهه گفتیم گفت دستگاه خرابه!منم تو دلم گفتم(خب مرده شور زودتر می گفتی!)هر بار هم دوهزار تومن می گرفت ازمون!شش هزار تومن الکی حروم شد! من پینکی پای میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!از اون دستگاه ها هست که یه چنگک داره که عروسک میگیره از اونا هم داشت دوبار زدم اونم هی نمی گرفت هنوز نزدیک عروسکه نشده میومد بالا ناهار رو هم از اونجا خوردیم.به دستور من پیتزا گرفتیم پیتزاهاش خیلی خوب بود!فقط پیتزاش چسبید!اینو گفتم اگه گذرتون افتاد اونجا نرین شهربازیش مزخرفه!






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: