لبخند یک فرشته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لبخند یک فرشته
نوشته شده در جمعه 18 تير 1395
بازدید : 64
نویسنده : .

بچه ها تازگیا یه کتاب نوشتم همینطوری الکی!اسم کتابم (لبخند یک فرشته)ست. از این کتابهاست که تو هر صفحه اش یه جور نوشته کوتاه هست .نوشته ها ی کتابمو خودم گفتم.برای هر کدوم از مطلب هاش یه اسم گذاشتم.لبخند یک فرشته هم اسم یکی از مطلب هاشه که چون از این مطلبش بیشتر از همش خوشم اومد اسم کتابمو به نام اون مطلب کردم.گفتم بزارمش تا شاید خوشتون بیاد واسش یه نقاشی سونیکی هم کشیدم!مطلبش پایین عکسه

http://s3.img7.ir/10iJc.png

 
لبخند یک فرشته
 
شبی در آسمان گردش می کردم
 چشمم به فرشته ی زیبایی افتاد که روی
ستاره ای نشسته بود,بال های کوچک و سپیدش را گشوده بود
و به چهره ی پرمهر ماه لبخند می زد.بی اختیار جلو رفتم و دستم را به
بال های ظریفش زدم.ناگهان فرشته تبدیل به ذراتی از نور شد و در آسمان
پخش شد....هراسان به زمین بازگشتم...شب بعد دوباره به آسمان رفتم
دوباره همان فرشته را دیدم که روی ابر سیاهی نشسته بود و با چشم های اشک آلود,
به بال شکسته اش نگاه می کرد...تا آمدم حرفی بزنم یکباره خود را در زمین دیدم
با خود فکر کردم:آیا آن فرشته کوچک,دوباره بال های سپیدش را خواهد گشود و به نور ماه لبخند خواهد زد؟...





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: