شعر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعر
نوشته شده در جمعه 28 خرداد 1395
بازدید : 74
نویسنده : .

بچه ها یه شعر سرودم!شعرشو به فارسی گفتم بعد تو دیکشنری گوگل اینگلیسیش کردم.این شعر مال داستانمه که ونوس رو میبینن ولی ازش نمی ترسن.البته شعرش مثل شعر کارتون هاست یعنی قافیه نداره!

به فارسی:

اگه من یه روح هستم پس چرا اینقدر حس بدی دارم...

من به اندازه ی یه روح ترسناک هستم ولی حتی این هم کافی نیست...

یه مشکل یا یه چیز ناهموار درون من هست...

من فکر می کردم روح ها ترسناک و غیر قابل دیدن هستن...

ولی حالا حس میکنم همه میتونن منوببینن و از من ترسی ندارن..

شاید نتونی باور کنی...

که من از همون اول هم می خواستم کس دیگه ای باشم....

هنوز نمیتونم بفهمم..

دیگه چیکار باید بکنم نا همون کسی که میخوام باشم...

تموم این مدت بهم گفتن چیکار کنم و چی بگم...

هیچکس بهم راه بهتری نشون نداد...

و حالا حس میکنم... باختم نمیدونم چیکار کنم...

حتی زمین هم داره فرو میره و من دارم میفتم توش...

شاید نتونی باور کنی...

که من همیشه آرزو میکردم کس دیگه ای باشم...

هنوز نمیتونم بفهمم...

چیکار باید بکنم تا بتونم همون کسی که میخوام باشم...

انگلیسی:

If I am a soul, why so I feel bad ..

. I'm scary as a ghost, but even that is not enough ...

There is a problem or something inside of me ...

I thought I was rough and scary ghosts are invisible ...

but now But right from the start I wanted to be someone else ...

. but fate chose me something else ...

maybe I can become someone else ...

Over this period, the rest of me telling you what to do and what to say

... even ground






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: