حواس ما رو نیگا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حواس ما رو نیگا
نوشته شده در یک شنبه 29 فروردين 1395
بازدید : 247
نویسنده : .

 بچه ها یه چیزی یادم رفت به غیر از کسایی که توی داستان هستن خودم هم بعضیا رو بدون اینکه بخوان میارم و این افراد این ها هستن:

1-رکسانا

2-هانترس

3-ملودی

3- سونی

4-شاینی

5-سحر

این افراد لازم نیست نقاشی بدن

 

 

 

 

 

 

ویه چیز دیگه چون شغل ها کم میاد خودم انتخاب میکنم چه کاره باشن

ولی کسایی که خودشون شرکت کردن باید از بین کارایی که تو پست فبلی هست انتخاب کنن

و این دبیرستان تو داستان دو تا کلاس داره که یونی فرم هاشون با هم فرق میکنه

خودم میگم کیا توی کلاس1 و کیا تو2 هستن

 

 

کلاس1:

1-اسنو

2-پاملا

کارولینا

4-شاینی

5-ملودی

 

کلاس2:

1-خودم

2-فلاویا

3-هانترس 

4-سحر

5-سونی

6-رکسانا

 

یونی فرم کلاس1:

 

 

 

 

 

 

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: