.......................
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
.......................
نوشته شده در سه شنبه 17 فروردين 1395
بازدید : 159
نویسنده : .

سلام..............................خوبین؟من خوب نیستم حالا بگذریم.............

راستی میشه واسه داستان ثبت نام نکنین فعلا؟چون کامپیوتر ما خرابه و باید یه هادر جدید واسش بخریم ومن خیییییییییلییییییییییی کم میام شاید هم تا تابستون نیام....

راستی من شخصیتم شد ونوس با اجازتون!یه عکس دارم یه دختر سونیکی پلیسه من موهای ونوس رو از رو اون ورداشتم بعد بع اسنو نشون دادم اسنو گفت این موهای کارولیناست!

بعد منم رنگ پوست ونوسو کرمی کردم اسنو گفت مال کارولینا کرمیه تو وبش گذاشته ولی من چیزی ندیدم کارولینا فقط به جای عکس نوشته میزاره!منم قیافه ی جدیدشو ندیدم

هنوز......

بیوگرافی ونوس به زوذی.....




:: برچسب‌ها: , , , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: