من گناه دارم!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
من گناه دارم!
نوشته شده در جمعه 6 فروردين 1395
بازدید : 171
نویسنده : .

بچه ها منو نکشین ترو خدا من دوباره شخصیتم تغییر کرد!

نه نه نه کس دیگه ای نشد فقط قیافش تغییر کرد اسمش هم شد جنی در اصل جنی همون سارا است ولی جنی ارتقا یافته ی ساراست که وقتی سارا سونیکی میشه یه اتفاقایی میوفته که سارا از سارا به جنی ارتقا پیدا میکنه

خب؟راستی من پینت تول سای رو پاک کردم چون کامپیوتر رو خراب کرده بود...بیوگرافی جنی رو میزارم بعدا حالا بای!




:: برچسب‌ها: , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: